Mennesker gør, som de altid har gjort, fordi de gladeligt har arvet den logik, en kalkun bruger til at beregne sin fremtidige risiko på.
Mennesker gør, som de altid har gjort, fordi de gladeligt har arvet den logik, en kalkun bruger til at beregne sin fremtidige risiko på.
Foto: Illustration fra bogen.

Jytte fra Marketing og hvorfor vi sjældent gør som planlagt

Jytte fra Marketing og hvorfor vi sjældent gør som planlagt

Hvordan får man folk til at gøre noget andet, end de plejer? Det er emnet for Morten Münsters nye bog: Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Mange strategiske beslutninger bliver aldrig udført, fordi mennesker sjældent gør, som vi har planlagt, de skal. 

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier