Kommunen.dk
MENU

Jytte fra Marketing og hvorfor vi sjældent gør som planlagt

Hvordan får man folk til at gøre noget andet, end de plejer? Det er emnet for Morten Münsters nye bog: Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

Jytte fra Marketing og hvorfor vi sjældent gør som planlagt

Hvordan får man folk til at gøre noget andet, end de plejer? Det er emnet for Morten Münsters nye bog: Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Mennesker gør, som de altid har gjort, fordi de gladeligt har arvet den logik, en kalkun bruger til at beregne sin fremtidige risiko på.
Mennesker gør, som de altid har gjort, fordi de gladeligt har arvet den logik, en kalkun bruger til at beregne sin fremtidige risiko på.
Foto: Illustration fra bogen.

Det kræver abonnement at læse denne artikel

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.

FRA FORSIDEN
Til toppen
GDPR