Kommunen.dk
MENU

Badevaner gør adfærdsdesign konkret for borgerne

For kommunerne er der store perspektiver i at anvende indsigter fra adfærdsforskningen for at øge kvalitet og effektivitet i den borgernære service, skriver underviser og ekspert i adfærdsforandringer.

Badevaner gør adfærdsdesign konkret for borgerne

For kommunerne er der store perspektiver i at anvende indsigter fra adfærdsforskningen for at øge kvalitet og effektivitet i den borgernære service, skriver underviser og ekspert i adfærdsforandringer.
Billede
13. sep. 2018
Torben Clausen
TORBEN CLAUSEN
DIREKTØR
KOMMUNIKATIONS- OG ADFÆRDSBUREAUET OPERATE
Email

Det kræver abonnement at læse denne artikel

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.

FRA FORSIDEN
Til toppen
GDPR