Foto: Sean Kilpatrick/AP/POLFOTO
Foto: Sean Kilpatrick/AP/POLFOTO

Sig det med følelse

Hvordan får du et opslag på Facebook til at gå viralt? Og hvad er en god statusopdatering overhovedet? Tre eksperter, der arbejder med Facebook på hver deres måde, giver deres bud.

 some-guide

Af Ronja Pilgaard | [email protected]

Du har set Zenia Stampe, Lars Løkke Rasmussen og Özlem Cekic gøre det - skrive en statusopdatering, der er gået så viralt, at medierne er nødt til at ringe til dem. Du har set politiske modstanderes opdateringer i dit eget feed og undret dig; dem følger du jo slet ikke. Hvad laver de dog i dit feed?

Men hvad indeholder en statusopdatering, hvor du både får fortalt om dit politiske projekt og får folk til at dele dit budskab?

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på Kommunen.dk
Glemt kodeord?

Kommunikation

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57