Politik fra rødderne

Organisationer anbefaler centralt chatcenter

Chat er er ifølge interesseorganisationerne Dansk Erhverv og IT-Branchen nøglen til at få flere til at bruge kommunal og statslig selvbetjening

Af Redaktionen | [email protected]

Chat kan hjælpe en de danskere, der skal lære at bruge de nye digitale selvbetjeningsløsninger i det offentlige. Det viser en ny undersøgelse, hvor IT-Branchen og Dansk Erhverv har set på, hvordan man bedst hjælper de danskere, der fremover skal lære at betjene sig selv digitalt.

De to interesseorganisaationer efterlyser derfor nu et fælleskommunalt chatcenter. Regeringen bør sikre, at der snarest muligt, og gerne allerede i 2013, bliver lanceret enten ét fælleskommunalt eller et markant udvidet kommunalt samarbejde om kontaktcentre med både telefon og chat, mener IT-Branchen og Dansk Erhverv.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Andet


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57