Kommunen.dk
MENU

Organisationer anbefaler centralt chatcenter

Organisationer anbefaler centralt chatcenter

Chat er er ifølge interesseorganisationerne Dansk Erhverv og IT-Branchen nøglen til at få flere til at bruge kommunal og statslig selvbetjening

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Chat kan hjælpe en de danskere, der skal lære at bruge de nye digitale selvbetjeningsløsninger i det offentlige. Det viser en ny undersøgelse, hvor IT-Branchen og Dansk Erhverv har set på, hvordan man bedst hjælper de danskere, der fremover skal lære at betjene sig selv digitalt.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.