Organisationer anbefaler centralt chatcenter

Organisationer anbefaler centralt chatcenter

Chat er er ifølge interesseorganisationerne Dansk Erhverv og IT-Branchen nøglen til at få flere til at bruge kommunal og statslig selvbetjening

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Chat kan hjælpe en de danskere, der skal lære at bruge de nye digitale selvbetjeningsløsninger i det offentlige. Det viser en ny undersøgelse, hvor IT-Branchen og Dansk Erhverv har set på, hvordan man bedst hjælper de danskere, der fremover skal lære at betjene sig selv digitalt.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier