Markant behov for at nytænke den offentlige selvbetjening

Markant behov for at nytænke den offentlige selvbetjening

Lettere løsninger i mere tilgængeligt sprog er nødvendigt for at lokke borgerne til selvbetjeningstasterne. De unge giver særlige udfordringer.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Det er langtfra kun 80-årige Gerda, der bøvler med de offentlige selvbetjeningsløsninger. 

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier