Politik fra rødderne

Markant behov for at nytænke den offentlige selvbetjening

Lettere løsninger i mere tilgængeligt sprog er nødvendigt for at lokke borgerne til selvbetjeningstasterne. De unge giver særlige udfordringer.

 digital

Af Sine Riis Lund | [email protected]

Det er langtfra kun 80-årige Gerda, der bøvler med de offentlige selvbetjeningsløsninger. 

Det blev tydeligt, da KL i maj præsenterede resultaterne af en undersøgelse om henvendelser til og fra kommunerne.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Børn & unge

It


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57