Kommunen.dk
MENU

Manglende brugervenlighed kan bremse digital selvbetjening

Manglende brugervenlighed kan bremse digital selvbetjening

Brugervenlighed bliver altafgørende i bestræbelsen for at få borgerne til at hjælpe sig selv på internettet. Og det ser ikke for godt ud, vurderer professor

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Digital selvbetjening kan ifølge en netop offentliggjort rapport spare det offentlige for en lille milliard kroner. Det forudsætter bare, at kommunerne, staten og Udbetaling Danmark får lavet løsninger, som borgerne gider og kan finde ud af at bruge.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.