Politik fra rødderne

Kunsten at lave ’Reklamer – nej tak’

Kampagne om trykte reklamer var et år undervejs. 

 kampagne

Af Redaktionen | [email protected]

”Tak fordi du skåner postkassen.”

Den 2. maj søsatte 12 storkøbenhavnske kommuner og Vestforbrændingen en storstilet kampagne for at få nedbragt mængden af de papirreklamer, der ikke bliver læst, men ryger direkte til affald. Det skal ske ved at få dem, der ikke læser reklamerne, til at vælge dem fra. 

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Kommunikation


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57