Kommuniker mindre - og få mere ud af det

Lad være med at spilde tid og ressourcer på at overkommunikere. Sørg i stedet for, at de helt rette informationer kommer frem til de helt rette mennesker, mener adjunkt Heidi Hansen.

 less is more

Af Carsten Terp Beck Nilsson | [email protected]

Det er over 150 år siden, at digteren Robert Browning skabte udtrykket Less is more, men en kommunal renæssance er måske på sin plads.  

For i kommunale organisationer, hvor strømmen af ord kan virke endeløs, er der energi og ressourcer at hente i at prioritere i sin kommunikation. Det mener adjunkt Heidi Hansen fra Institut for Sprog og Kommunikation ved Syddansk Universitet.

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på Kommunen.dk
Glemt kodeord?

Kommunikation

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57