Kommunen.dk
MENU

Kommuners branding er kikset - men er det på den fede måde?

På sociale medier kan kommunerne let målrette deres budskaber og tage chancer med humor. Men grænsen mellem sjov og pinlig er hårfin.

Kommuners branding er kikset - men er det på den fede måde?

På sociale medier kan kommunerne let målrette deres budskaber og tage chancer med humor. Men grænsen mellem sjov og pinlig er hårfin.
Carsten Brand Andersen er på afveje i Hedensted Kommune i kommunens brandingsatsning.
Carsten Brand Andersen er på afveje i Hedensted Kommune i kommunens brandingsatsning.
Foto: Screendump fra video fra Hedensted Kommune
På sociale medier kan kommunerne let målrette deres budskaber og tage chancer med humor. Men grænsen mellem sjov og pinlig er hårfin.

Det kræver abonnement at læse denne artikel

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.

FRA FORSIDEN
Til toppen
GDPR