Politik fra rødderne
Carsten Brand Andersen er på afveje i Hedensted Kommune i kommunens brandingsatsning.
Foto: Screendump fra video fra Hedensted Kommune

Kommuners branding er kikset - men er det på den fede måde?

På sociale medier kan kommunerne let målrette deres budskaber og tage chancer med humor. Men grænsen mellem sjov og pinlig er hårfin.

 branding

Af Emil Staulund Larsen | [email protected]

- Hold kæft, hvor er der sgu langt til en latte her. 

Carsten Brand Andersen er selverklæret konge-brandingekspert og er blevet hyret af Hedensted til at brande kommunen. De fleste vil nok mene, at han lige er hurtig og kæk nok. Stereotypen af en storby-snude, der har forvildet sig ud af byen og er endt på Lars Tyndskids mark. 

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Kommunikation

Kultur

Land & by


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57