Kommunen.dk
MENU

Hanne bag skranken gør borgerne trygge

Hanne bag skranken gør borgerne trygge

Kontakten med en medarbejder i borgerservice giver mange borgere troen på, at alt går rigtigt til med deres ansøgning. Derfor fravælger de digital selvbetjening, viser undersøgelse.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Min ansøgning er i trygge hænder, når jeg har leveret den til Hanne bag skranken, kigget hende i øjnene og forklaret min situation. Denne følelse har mange af de borgere, der opsøger den personlige betjening i borgerservice.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.