Politik fra rødderne

Gode erfaringer med begrænset outsourcing

Høje-Taastrup Kommune oplever fordele ved at udlicitere driften af store it-systemer og databaser, og selv stå for supporten af administrationens udstyr

 selektiv

Af Redaktionen | [email protected]

It-drift er ikke en kerneopgave for kommunerne, men det kan være en fordel, hvis visse af opgaverne på området beholdes på egne hænder. Det er konklusionen fra Høje-Taastrup Kommune, der igennem snart 10 år har outsourcet deres it-opgaver.

Høje-Taastrup Kommune har stor erfaring, når det handler om outsourcing på it-området. Siden 2003 har kommunen outsourcet større eller mindre dele af deres it-drift.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

It


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57