Kommunen.dk
MENU
Tour de France er først og fremmest én stor reklame for Frankrig, siger Rasmus Skov. Her Jakob Fuglsang foran Mont-Saint-Michel under en enkeltstart i 2014.
Tour de France er først og fremmest én stor reklame for Frankrig, siger Rasmus Skov. Her Jakob Fuglsang foran Mont-Saint-Michel under en enkeltstart i 2014.
Foto: Niels Meilvang, Ritzau Scanpix

Forskningschef: Dæmp de økonomiske forventninger og nyd festen

Forskningschef: Dæmp de økonomiske forventninger og nyd festen

Rasmus Skov fra Idrættens Analyseinstitut advarer kommunerne om, at optimistiske forventninger til afkast af idrætsbegivenheder næsten aldrig holder i den virkelige verden.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Da erhvervsminister Rasmus Jarlov (K) proklamerede, at Tour de France-starten i Danmark ville nå ud til 3,5 mia. fjernseere kloden rundt, skulle Rasmus K. Storm lige synke kaffen en ekstra gang.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.