Politik fra rødderne
Tour de France er først og fremmest én stor reklame for Frankrig, siger Rasmus Skov. Her Jakob Fuglsang foran Mont-Saint-Michel under en enkeltstart i 2014.
Foto: Niels Meilvang, Ritzau Scanpix

Forskningschef: Dæmp de økonomiske forventninger og nyd festen

Rasmus Skov fra Idrættens Analyseinstitut advarer kommunerne om, at optimistiske forventninger til afkast af idrætsbegivenheder næsten aldrig holder i den virkelige verden.

 ro på

Af Morten Guldberg | morten@kommunen.dk

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 295 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Kultur

Økonomi


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.


© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57