Kommunen.dk
MENU

Borgerservice kan bane vej for teknologisk revolution

Borgerservice kan bane vej for teknologisk revolution

I fremtiden bliver it og anden teknologi i højere grad end i dag en hjørnesten i kommunal forvaltning. Men det kræver, at den måde, kommunerne arbejder med borgerservice på, bliver organiseret på en anden måde – helt fra bunden. Arbejdet er allerede godt i gang.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

”Jeg kunne tale fra nu af og et godt stykke ind i det nye år om kommunernes it-udfordringer,” siger formanden for de kommunale it-chefer, Jørgen Kristensen, der dog ikke har tid til flere ugers enetale, fordi han også har et lønarbejde med at løse netop de opgaver som centerchef for it for Egedal Kommune.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.