Borgerservice kan bane vej for teknologisk revolution

Borgerservice kan bane vej for teknologisk revolution

I fremtiden bliver it og anden teknologi i højere grad end i dag en hjørnesten i kommunal forvaltning. Men det kræver, at den måde, kommunerne arbejder med borgerservice på, bliver organiseret på en anden måde – helt fra bunden. Arbejdet er allerede godt i gang.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

”Jeg kunne tale fra nu af og et godt stykke ind i det nye år om kommunernes it-udfordringer,” siger formanden for de kommunale it-chefer, Jørgen Kristensen, der dog ikke har tid til flere ugers enetale, fordi han også har et lønarbejde med at løse netop de opgaver som centerchef for it for Egedal Kommune.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier