Hvis du vil være alt, så bliver du intet

Hvis du vil være alt, så bliver du intet

Thisted er for surferne, Billund for børnene og Kolding for iværksætterne. Opskrifterne på det særlige varemærke blev lystigt delt på konferencen KommuneBranding13, hvor halvdelen af landets kommuner var repræsenteret. 

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

- Kommunernes største udfordring er, at de ligner hinanden. Men ingen bliver jo forelsket i det mainstream, lød de indledende ord fra arrangøren bag konferencen ‘KommuneBranding13’, Nikolaj Stagis. Af selvsamme grund var 49 kommuner repræsenteret i Børsens festsal i København i sidste uge, hvor brandingeksperter og en stribe af ‘de gode eksempler’ var troppet op for at fortælle om god markedsføring.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier