Kommunen.dk
MENU

Hvis du vil være alt, så bliver du intet

Hvis du vil være alt, så bliver du intet

Thisted er for surferne, Billund for børnene og Kolding for iværksætterne. Opskrifterne på det særlige varemærke blev lystigt delt på konferencen KommuneBranding13, hvor halvdelen af landets kommuner var repræsenteret. 

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

- Kommunernes største udfordring er, at de ligner hinanden. Men ingen bliver jo forelsket i det mainstream, lød de indledende ord fra arrangøren bag konferencen ‘KommuneBranding13’, Nikolaj Stagis. Af selvsamme grund var 49 kommuner repræsenteret i Børsens festsal i København i sidste uge, hvor brandingeksperter og en stribe af ‘de gode eksempler’ var troppet op for at fortælle om god markedsføring.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.