Kommunen.dk
MENU
Borgerservice i København har håndteret flest henvendelser af alle om NemID, men overalt i landet har overgangen til den nye digitaliserings-identitet udløst ekstraarbejde for trecifret millionbeløb.
Borgerservice i København har håndteret flest henvendelser af alle om NemID, men overalt i landet har overgangen til den nye digitaliserings-identitet udløst ekstraarbejde for trecifret millionbeløb.
Foto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix

Kommunerne sidder tilbage med aben fra kaotisk MitID-lancering

Kommunerne sidder tilbage med aben fra kaotisk MitID-lancering

Implementeringen  af MitID udløste pres på borgerservice i hele landet og ender med en trecifret millionregning, som kommunerne foreløbig ser ud til selv at skulle finansiere.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

-I hvilken måned flyttede du til din nuværende adresse?

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.