Kommunen.dk
MENU
Man skal ikke se sociale medier som et envejs-medie, hvor man kan sige alt, uden at der kommer noget tilbage. To eksperter anbefaler, at man tackler debatter ved at gå i dialog med dem, som er uenige med en. På den måde viser man sig som en engageret politiker. 
 Foto: Bjorn Lie / Ritzau Foto
Man skal ikke se sociale medier som et envejs-medie, hvor man kan sige alt, uden at der kommer noget tilbage. To eksperter anbefaler, at man tackler debatter ved at gå i dialog med dem, som er uenige med en. På den måde viser man sig som en engageret politiker. Foto: Bjorn Lie / Ritzau Foto

Guide: Sådan bruger du sociale medier i valgkampen

Guide: Sådan bruger du sociale medier i valgkampen

Sats på Facebook og vis holdninger, kant og personlighed. Sådan lyder rådene fra to eksperter i sociale medier.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Der er ikke længe til november og det kommende kommunalvalg. Snart skal kandidater fra hele landet ud i valgkamp om borgmesterkæder og sæder i kommunalbestyrelser. Men den kommunale valgkamp flytter i stigende grad fra valgmøder, TV og aviser til de sociale medier.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.