Kommunen.dk
MENU

Guide: Sådan bruger du sociale medier i valgkampen

Sats på Facebook og vis holdninger, kant og personlighed. Sådan lyder rådene fra to eksperter i sociale medier.

Guide: Sådan bruger du sociale medier i valgkampen

Sats på Facebook og vis holdninger, kant og personlighed. Sådan lyder rådene fra to eksperter i sociale medier.
Man skal ikke se sociale medier som et envejs-medie, hvor man kan sige alt, uden at der kommer noget tilbage. To eksperter anbefaler, at man tackler debatter ved at gå i dialog med dem, som er uenige med en. På den måde viser man sig som en engageret politiker. 
 Foto: Bjorn Lie / Ritzau Foto
Man skal ikke se sociale medier som et envejs-medie, hvor man kan sige alt, uden at der kommer noget tilbage. To eksperter anbefaler, at man tackler debatter ved at gå i dialog med dem, som er uenige med en. På den måde viser man sig som en engageret politiker. Foto: Bjorn Lie / Ritzau Foto

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.

FRA FORSIDEN
Til toppen
GDPR