Kommunen.dk
MENU
Illustration: Jakob Thuemoes
Illustration: Jakob Thuemoes

Kommuner profilerer sig for millioner

Kommuner profilerer sig for millioner

To ud af tre kommuner øger udgifterne til branding i forsøget på at lokke tilflyttere til. Men kommunerne brander forgæves og forkert, lyder det fra eksperter.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Børnenes hovedstad, EnergiMetropol, Danish For Progress, The Bay, LejreForLivet. Der er talrige eksempler på kommuner, der har fået et slogan for at kunne skille sig ud. I sidste uge fik Lydens By, Struer, sågar et lydlogo, der på mindre end fem sekunder skal formidle byens brand i lydbølger.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.