Kommunen.dk
MENU

Debat/ Lille foto og stort logo – eller stort foto og lille logo

Debat/ Lille foto og stort logo – eller stort foto og lille logo

6. jan. 2013
RASMUS JØNSSON
RASMUS JØNSSON

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

På Rådhuset er der gang i kampagneplanlægningen til kommunalvalget i november. Og et af de helt basale valg, der skal træffes, er, hvor meget der skal spilles på henholdsvis kandidatens personlige brand og parti-brandet. Står man med en ukendt eller knap så populær kandidat, men med et parti, der på den landspolitiske scene er i form, vil det være oplagt at lade ’partiet’ fylde mere i kampagnen, mens det omvendt er logisk at fremhæve kandidaten, hvis partiet er skidt kørende.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.