Debat/ Lille foto og stort logo – eller stort foto og lille logo

Debat/ Lille foto og stort logo – eller stort foto og lille logo

6. jan. 2013
Rasmus Jønsson
RASMUS JØNSSON
STRATEGISKRIBENT
Email

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

På Rådhuset er der gang i kampagneplanlægningen til kommunalvalget i november. Og et af de helt basale valg, der skal træffes, er, hvor meget der skal spilles på henholdsvis kandidatens personlige brand og parti-brandet. Står man med en ukendt eller knap så populær kandidat, men med et parti, der på den landspolitiske scene er i form, vil det være oplagt at lade ’partiet’ fylde mere i kampagnen, mens det omvendt er logisk at fremhæve kandidaten, hvis partiet er skidt kørende.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier