Kommunen.dk
MENU
I Allerød har udsatte borgere én fast kontaktperson i form af en plankoordinator, som sørger for, at hele den kommunale sagsbehandling spiller sammen.
I Allerød har udsatte borgere én fast kontaktperson i form af en plankoordinator, som sørger for, at hele den kommunale sagsbehandling spiller sammen.
Foto: Torben Klint, Ritzau Scanpix

‘Det er så banalt, at det er underligt at tænke på, at vi tidligere har arbejdet anderledes’

‘Det er så banalt, at det er underligt at tænke på, at vi tidligere har arbejdet anderledes’

Frikommuneforsøget ‘Én borger, én plan’ er succesfuldt i Allerød. Men succesen giver også bøvl med it og kræver klar ledelse.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Allerød Kommune river væggene ned.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.