I Allerød har udsatte borgere én fast kontaktperson i form af en plankoordinator, som sørger for, at hele den kommunale sagsbehandling spiller sammen.
I Allerød har udsatte borgere én fast kontaktperson i form af en plankoordinator, som sørger for, at hele den kommunale sagsbehandling spiller sammen.
Foto: Torben Klint, Ritzau Scanpix

‘Det er så banalt, at det er underligt at tænke på, at vi tidligere har arbejdet anderledes’

‘Det er så banalt, at det er underligt at tænke på, at vi tidligere har arbejdet anderledes’

Frikommuneforsøget ‘Én borger, én plan’ er succesfuldt i Allerød. Men succesen giver også bøvl med it og kræver klar ledelse.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Allerød Kommune river væggene ned.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier