Politik fra rødderne
I Allerød har udsatte borgere én fast kontaktperson i form af en plankoordinator, som sørger for, at hele den kommunale sagsbehandling spiller sammen.
Foto: Torben Klint, Ritzau Scanpix

‘Det er så banalt, at det er underligt at tænke på, at vi tidligere har arbejdet anderledes’

Frikommuneforsøget ‘Én borger, én plan’ er succesfuldt i Allerød. Men succesen giver også bøvl med it og kræver klar ledelse.

 dobbeltarbejde

Af Christian Olesen | [email protected]

Allerød Kommune river væggene ned.

Ikke i fysisk forstand, men i overført betydning mellem de afdelinger, der hjælper udsatte borgere.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Innovation

Social & sundhed


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57