Kommunen.dk
MENU
Det lokalpolitiske arbejde for at skabe bedre trivsel hos vores børn og unge må ikke strande ved en diskussion om, hvilke redskaber og værktøjer der mangler i kommunens skoler og daginstitutioner.
Det lokalpolitiske arbejde for at skabe bedre trivsel hos vores børn og unge må ikke strande ved en diskussion om, hvilke redskaber og værktøjer der mangler i kommunens skoler og daginstitutioner.
Foto: Mads Jensen/Ritzau Scanpix

Debat/ Langt sejt træk for børns trivsel, ikke hurtige løsninger

Debat/ Langt sejt træk for børns trivsel, ikke hurtige løsninger

6. sep. 2023
Sine Penthin Grumløse
SINE PENTHIN GRUMLØSE
DOCENT, PH.D
CENTER FOR PÆDAGOGIK, PROFESSIONSHØJSKOLEN ABSALON
Email
Lise Aagaard Kaas
LISE AAGAARD KAAS
LEKTOR
KØBENHAVNS PROFESSIONSHØJSKOLE
Email
Mathias Sune Berg
MATHIAS SUNE BERG
PH.D., FORSTANDER
KØBENHAVNS IDRÆTSEFTERSKOLE
Email

Dette er et debatindlæg og udtrykker alene skribentens holdninger.
Har du selv et debatindlæg inden for Kommunen.dk’s interesseområder, kan du sende det til debatognavne@ kommunen.dk

Standardkoncepter er sjældent det oplagte pædagogiske valg.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Det skærpede politiske ønske om ”at løse trivselskrisen” blandt vores børn og unge er en anledning til at give fornyet opmærksomhed til vores daginstitutioner og skoler.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.