Politik fra rødderne

Kommuner slår staten på de sociale medier

Næsten fire ud af fem kommuner er på de sociale medier, mens det gælder halvdelen af de statslige virksomheder, viser rundspørge fra Rambøll og DANSK IT.

 it

Af Sine Riis Lund | [email protected]

Det kan godt være, at ’skattefar’ hitter på Twitter, men det er kommunerne, der umiddelbart har iklædt sig førertrøjen for tilstedeværelse på de sociale medier.

I hvert fald anvender 78 procent af kommunerne og 51 procent af de statslige virksomheder ifølge dem selv de sociale medier.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

It

Kommunikation


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57