Kommunen.dk
MENU
Plakat med Aalborgs borgmester Thomas Kastrup-Larsen (S) med overskriften: Hold liv i vores erhvervsliv. Plakaten lignede til forveksling en valgplakat for borgmesteren, og det gav anledning til en del kritik.
Plakat med Aalborgs borgmester Thomas Kastrup-Larsen (S) med overskriften: Hold liv i vores erhvervsliv. Plakaten lignede til forveksling en valgplakat for borgmesteren, og det gav anledning til en del kritik.
Foto: Henning Bagger, Ritzau Scanpix

Kommunal kommunikation til borgmesterens fordel

Kommunal kommunikation til borgmesterens fordel

Størstedelen af kommunikationen fra kommuner har borgmesteren i fokus, og det er ikke fair over for de andre byrådsmedlemmer, siger kommunalekspert. Han kritiserer også, at kommunerne maler et glansbillede af sig selv.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Kommunale kommunikationsafdelinger er i for høj grad til borgmesterens fordel. Det siger kommunalekspert Roger Buch i den nyeste udgave af podcasten Vi nørder valg.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.