KL vil nuancere sine ambitioner

KL vil nuancere sine ambitioner

Den lave brug af selvbetjening er kommet bag på KL. Organisationen vil nu nuancere de hidtidige mål, fortæller souschef Ken Rindsig fra Center for Borgerbetjening og IT-politik i KL.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

I har lavet en undersøgelse, der viser, at kun to procent af borgerne henvender sig til deres kommune via selvbetjening. Hvad mener du om det resultat?

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier