Politik fra rødderne

KL vil nuancere sine ambitioner

Den lave brug af selvbetjening er kommet bag på KL. Organisationen vil nu nuancere de hidtidige mål, fortæller souschef Ken Rindsig fra Center for Borgerbetjening og IT-politik i KL.

 interview

Af Sine Riis Lund | [email protected]

I har lavet en undersøgelse, der viser, at kun to procent af borgerne henvender sig til deres kommune via selvbetjening. Hvad mener du om det resultat?

Ja, umiddelbart lyder det jo lavt, og det er faktisk også noget lavere, end vi selv havde forventet. 

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

It


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57