KL vil nuancere sine ambitioner

Den lave brug af selvbetjening er kommet bag på KL. Organisationen vil nu nuancere de hidtidige mål, fortæller souschef Ken Rindsig fra Center for Borgerbetjening og IT-politik i KL.

 interview

Af Sine Riis Lund | [email protected]

I har lavet en undersøgelse, der viser, at kun to procent af borgerne henvender sig til deres kommune via selvbetjening. Hvad mener du om det resultat?

Ja, umiddelbart lyder det jo lavt, og det er faktisk også noget lavere, end vi selv havde forventet. 

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på
Glemt kodeord?

It


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57