Politik fra rødderne

Globalisering kræver en stærk identitet

Når alt er tilgæn geligt kloden rundt, udviskes lande og byers særpræg, og behovet for at reetablere det unikke brand øges, fortæller den britiske histori ker og branding-guru, Wally Olins.

 identitet

Af Lærke Cecilie Lindegård | [email protected]

Walk the talk. Det formår den gamle Wally Olins. Med de kraftige, runde briller og den farverige butterfly har den i dag 83-årige britiske ekspert i branding gjort sig selv til en character – et brand – indenfor branchen. Han er medstifter af Wolff Olins og er i dag bestyrelsesformand for Saffron Brand Consultants, begge blandt verdens toneangivende rådgivningsfirmaer. Derudover står han bag en række bøger om identity, image og marketing, der i faget opfattes som grundlitteratur.

Kommunen har talt med Wally Olins om, hvorfor et stærkt image er nødvendigt i det enogtyvende århundrede.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

Økonomi


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57