Globalisering kræver en stærk identitet

Globalisering kræver en stærk identitet

Når alt er tilgæn geligt kloden rundt, udviskes lande og byers særpræg, og behovet for at reetablere det unikke brand øges, fortæller den britiske histori ker og branding-guru, Wally Olins.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Walk the talk. Det formår den gamle Wally Olins. Med de kraftige, runde briller og den farverige butterfly har den i dag 83-årige britiske ekspert i branding gjort sig selv til en character – et brand – indenfor branchen. Han er medstifter af Wolff Olins og er i dag bestyrelsesformand for Saffron Brand Consultants, begge blandt verdens toneangivende rådgivningsfirmaer. Derudover står han bag en række bøger om identity, image og marketing, der i faget opfattes som grundlitteratur.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier