Kommunen.dk
MENU

Globalisering kræver en stærk identitet

Globalisering kræver en stærk identitet

Når alt er tilgæn geligt kloden rundt, udviskes lande og byers særpræg, og behovet for at reetablere det unikke brand øges, fortæller den britiske histori ker og branding-guru, Wally Olins.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Walk the talk. Det formår den gamle Wally Olins. Med de kraftige, runde briller og den farverige butterfly har den i dag 83-årige britiske ekspert i branding gjort sig selv til en character – et brand – indenfor branchen. Han er medstifter af Wolff Olins og er i dag bestyrelsesformand for Saffron Brand Consultants, begge blandt verdens toneangivende rådgivningsfirmaer. Derudover står han bag en række bøger om identity, image og marketing, der i faget opfattes som grundlitteratur.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.