Borgerservice bliver mobil i Gentofte

En del af kommunens samlede digitaliseringsstrategi er, at borgerne nu kan bruge deres smartphones og tablets, når de søger information.

 digitalisering

Af Thea Storm Pedersen | [email protected]

I Gentofte kan borgerne nu få svar på deres smartphones eller tablets, når de f.eks. vil vide, hvornår biblioteksbøgerne skal afleveres, og hvornår storskraldet igen bliver afhentet.
Den nye app, MobilGenvej, er en mobil udgave af kommunens eksisterende digitale selvbetjeningsløsning, Genvej.

-Gentoftes borgere efterlyser i stigende grad digitale og mobile selvbetjeningsløsninger, der giver fleksibilitet og overblik i den enkeltes hverdag, siger borgmester Hans Toft (K) i en pressemeddelelse.

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på
Glemt kodeord?

It

Teknik & miljø


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57