Politik fra rødderne

Borgerservice bliver mobil i Gentofte

En del af kommunens samlede digitaliseringsstrategi er, at borgerne nu kan bruge deres smartphones og tablets, når de søger information.

 digitalisering

Af Thea Storm Pedersen | [email protected]

I Gentofte kan borgerne nu få svar på deres smartphones eller tablets, når de f.eks. vil vide, hvornår biblioteksbøgerne skal afleveres, og hvornår storskraldet igen bliver afhentet.
Den nye app, MobilGenvej, er en mobil udgave af kommunens eksisterende digitale selvbetjeningsløsning, Genvej.

-Gentoftes borgere efterlyser i stigende grad digitale og mobile selvbetjeningsløsninger, der giver fleksibilitet og overblik i den enkeltes hverdag, siger borgmester Hans Toft (K) i en pressemeddelelse.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

It

Teknik & miljø


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57