Politik fra rødderne

Blå blink og vejrudsigter knækker kommunens Facebook-krise

Kommunerne har fundet nye tricks, til at kommunikere effektivt med borgerne på Facebook

 sociale medier

Af Niels Krogh Søndergaard | [email protected]

På de fleste kommuners væg hersker en stemning, som kan bringe tankerne hen på hovedgaden i en tom western-by. Det er ikke svært at se, hvorfor mange kommuner helt holder sig væk fra Facebook.

Det kræver nemlig en indsats fra kommunen, før borgerne også kommer til tasterne. Det er i hvert fald Lotte Leths erfaring. Hun er kommunikationsrådgiver i Tønder Kommune, hvor det går godt med at få borgernes opmærksomhed.  

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Hvis du benytter Internet Explorer, og har problemer med at logge ind, kan du prøve at benytte den gamle udgave af hjemmesiden: http://old.kommunen.dk

Vi anbefaler dog at du i stedet benytter en moderne - og mere sikker – browser, fx: Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

Glemt kodeord?

It

Kommunikation


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57