Politik fra rødderne

Afgørende ledelsesforankring

 bornholm

Af Kim Rosenkilde Nielsen | [email protected]

På Bornholm er man nået op på 2.100 rapporteringer, ­siden pligten til at registrere utilsigtede hændelser trådte i kraft. Men det har ikke været let at nå dertil.

”Det har været en udfordring af de helt store at få rapporteringdelen til at køre på grund af problemer med den database, der skulle rapporteres til. Den har været svær at forstå, og så har der været begrænset adgang til computere ude i for eksempel døgnplejen, hvor der er mange ansatte med begrænset tid og kun få ansatte,” siger Birte Fester, kvalitets- og risikokonsulent i Bornholms Regionskommune.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Log ind på
Glemt kodeord?

Social & sundhed


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57