Afgørende ledelsesforankring

 bornholm

Af Kim Rosenkilde Nielsen | [email protected]

På Bornholm er man nået op på 2.100 rapporteringer, ­siden pligten til at registrere utilsigtede hændelser trådte i kraft. Men det har ikke været let at nå dertil.

”Det har været en udfordring af de helt store at få rapporteringdelen til at køre på grund af problemer med den database, der skulle rapporteres til. Den har været svær at forstå, og så har der været begrænset adgang til computere ude i for eksempel døgnplejen, hvor der er mange ansatte med begrænset tid og kun få ansatte,” siger Birte Fester, kvalitets- og risikokonsulent i Bornholms Regionskommune.

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på Kommunen.dk
Glemt kodeord?

Social & sundhed

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57