Ud til dørklokkerne – og vælg dem med omhu

Ud til dørklokkerne – og vælg dem med omhu

Bred enighed på Agora om, at microtargeting, netværk og en tidlig kampagneindsats vil vinde indpas i Danmark.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Frøsnappere, roser eller flyers til tilfældigt forbipasserende på gaden er ikke længere vejen frem. Politikere og partier skal i højere grad målrette deres strategi mod et mere sikkert vælgersegment.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier