Kommunen.dk
MENU

Lokalpolitikere er uprofessionelle på sociale medier

Lokalpolitikere er uprofessionelle på sociale medier

Partiforeninger og deres kandidater satser stort på sociale medier i valgkampen. De er blevet dygtigere siden 2009 – men ikke dygtige nok, mener eksperterne.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Fra landsbytosser til bykonger: Lokalpolitikere har for alvor lagt valgkampen ud på de sociale medier. I Kommunens landsdækkende rundspørge til lokale partiformænd svarer 75 procent, at man benytter sig af nye strategier i valgkampen – og at disse fortrinsvis omfatter Facebook og Twitter.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.