Lokalpolitikere er uprofessionelle på sociale medier

Lokalpolitikere er uprofessionelle på sociale medier

Partiforeninger og deres kandidater satser stort på sociale medier i valgkampen. De er blevet dygtigere siden 2009 – men ikke dygtige nok, mener eksperterne.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Fra landsbytosser til bykonger: Lokalpolitikere har for alvor lagt valgkampen ud på de sociale medier. I Kommunens landsdækkende rundspørge til lokale partiformænd svarer 75 procent, at man benytter sig af nye strategier i valgkampen – og at disse fortrinsvis omfatter Facebook og Twitter.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier