Kommunen.dk
MENU
Nanna Elizabeth Hovgaard (tv.) og Josephine Kuhn (th.) laver sammen podcasten Fries Before Guys, der handler om at være ung kvinde i 20’erne på godt og ondt. De to har blandt andet været sponsoreret af tøj- og undertøjsmærket Organic Basics, men man kunne i efteråret høre dem gøre reklame for Københavns Kommunes ordning for sortering af husholdningsaffald.
Nanna Elizabeth Hovgaard (tv.) og Josephine Kuhn (th.) laver sammen podcasten Fries Before Guys, der handler om at være ung kvinde i 20’erne på godt og ondt. De to har blandt andet været sponsoreret af tøj- og undertøjsmærket Organic Basics, men man kunne i efteråret høre dem gøre reklame for Københavns Kommunes ordning for sortering af husholdningsaffald.
Foto: Emma Sejersen, Ritzau Scanpix

Er Nanna og Josephine de rigtige til at udbrede kommunale budskaber?

Er Nanna og Josephine de rigtige til at udbrede kommunale budskaber?

Sidste år betalte tre forvaltninger i København i alt en kvart mio. kr. for at bruge influencere i kampagner. Det er sundt at eksperimentere med nye kanaler, lyder det fra ekspert, men det er stadig ukendt grund.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

- Hvorfor har du ikke sorteret skrald, spørger Josephine Kuhn sin medvært på podcasten Fries Before Guys, Nanna Elizabeth Hovgaard.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.