I 2019 besøgte 8,3 millioner turister byen Brügge i Belgien. Byens turisme er eksploderet, og det skyldes blandt andet filmen “In Bruges med Brendan Gleeson og Colin Farrell i hovedrollerne.

Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe

I 2019 besøgte 8,3 millioner turister byen Brügge i Belgien. Byens turisme er eksploderet, og det skyldes blandt andet filmen “In Bruges” med Brendan Gleeson og Colin Farrell i hovedrollerne.
Foto: Ent_ssp61979, Ritzau Scanpix

Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe

Pengene er godt givet ud, når kommuner sponsorerer film og tv-serier, fortæller forsker. Budskabet kommer nemlig ud til mange flere i målgruppen.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

"Brügge er et lortested,” vrisser skuespilleren Colin Farrell.

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok P4-07
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier