Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe
Pengene er godt givet ud, når kommuner sponsorerer film og tv-serier, fortæller forsker. Budskabet kommer nemlig ud til mange flere i målgruppen.

Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe
I 2019 besøgte 8,3 millioner turister byen Brügge i Belgien. Byens turisme er eksploderet, og det skyldes blandt andet filmen “In Bruges” med Brendan Gleeson og Colin Farrell i hovedrollerne.
Foto: Ent_ssp61979, Ritzau Scanpix
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele Kommunen.dks artikler internet til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele Kommunen.dks artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på kommunen.dk
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra det pågældende medie.