Kommunen.dk
MENU
I 2019 besøgte 8,3 millioner turister byen Brügge i Belgien. Byens turisme er eksploderet, og det skyldes blandt andet filmen “In Bruges med Brendan Gleeson og Colin Farrell i hovedrollerne.

Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe

I 2019 besøgte 8,3 millioner turister byen Brügge i Belgien. Byens turisme er eksploderet, og det skyldes blandt andet filmen “In Bruges” med Brendan Gleeson og Colin Farrell i hovedrollerne.
Foto: Ent_ssp61979, Ritzau Scanpix

Forsker: Tv-serier er noget af det bedste branding, kommuner kan købe

Pengene er godt givet ud, når kommuner sponsorerer film og tv-serier, fortæller forsker. Budskabet kommer nemlig ud til mange flere i målgruppen.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

"Brügge er et lortested,” vrisser skuespilleren Colin Farrell.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.