Kommunen.dk
MENU

Miljøkampagne er et hit på Facebook

Miljøkampagne er et hit på Facebook

'Brug en sjat mindre' har fanget borgernes opmærksomhed. Facebooktilslutningen er nu lige så stor som til Ungdommens Røde Kors

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

HOVEDSTADEN: 'Brug en sjat mindre'. Det budskab er gået rent ind hos tusindvis af de danske Facebook-brugere, der har tilsluttet sig Lynettefællesskabets kampagne: Kampagnesitet har haft knap 40.000 besøgende og 6.167 likes og har til formål at gøre opmærksom på, at mindre brug af sæbe gavner vandmiljøet - og dermed også badevandet. Til trods for at kampagnen kun foregår i hovedstadsområdet, er tilslutningen på niveau med facebook-sites for Ungdommens Røde Kors og Danmarks Indsamlingen.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.