Sponsorering af sport giver profil – måske

Sponsorering af sport giver profil – måske

Sport og kultur er vigtige parametre i kommunernes indbyrdes profilering. Men der er fare for, at profilerne bliver for ens, advarer ekspert. 

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

For tiden er Herning, Viborg, Aalborg og Aarhus værtsbyer for årets europamesterskab i fodbold for unge, U21-EM. Og de er bestemt ikke de eneste kommuner, der brander sig ved at sponsorere populære sportsgrene, ofte med fokus på talent og elite. 

Interesseret i et abonnement? – klik her

ANDRE ARTIKLER
Kommunen.dk

Redaktion Aarhus
Mejlgade 48 C, st. tv.
8000 Aarhus C

Redaktion København
Christiansborg, lok 3.044
1240 København K

Administration
Havnebryggen 5
3740 Svaneke
+45 46 35 33 43

Annoncesalg
+45 51 92 24 37

Pressenævnet
DK Medier er fællesnavnet for nyhedstjenesterne Kommunen.dk og DK Nyt samt en lang række fagportaler
DK Medier