Kommunen.dk
MENU
Odense Kommunes coronakampagne målrettet unge indebar blandt andet, at kampagnematerialet fra foråret blev frisket op, tilsat rammer med farver og et direkte budskab.
Odense Kommunes coronakampagne målrettet unge indebar blandt andet, at kampagnematerialet fra foråret blev frisket op, tilsat rammer med farver og et direkte budskab.
Foto: Odense Kommune

Hvordan råber man "de unge" op? Tre kommuner giver deres bud

Hvordan råber man "de unge" op? Tre kommuner giver deres bud

Den unge er kilden til den største coronaspredning, men 16 til 29-årige er svære at få til at lytte. Tre kommuner giver her hver deres bud på effektiv ungdoms-kommunikation.

Det kræver abonnement at læse denne artikel.

Coronavirus spreder sig igen med foruroligende hast i Danmark, og eksperter er enige om, at de 16 til 29-årige p.t. er hovedkilden til virus-udbredelse - og samtidig rummer nøglen til at vende en kedelig udvikling.

Interesseret i et abonnement? - klik her

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11 b og DSM-direktivets artikel 4.