Politik fra rødderne

Af Jonathan Løw
 | 
rådgiver og foredragsholder, Listen Louder
Ligesom taxa-branchen skal offentlige serviceudbydere forstå, at det ikke længere er nok at løse opgaver til borgernes tilfredshed, påpeger Jonathan Løw. Han mener, at begge parter med fordel kan tage ved lære af Uber-chaufføreres sans for service og brugerinddragelse.
Ligesom taxa-branchen skal offentlige serviceudbydere forstå, at det ikke længere er nok at løse opgaver til borgernes tilfredshed, påpeger Jonathan Løw. Han mener, at begge parter med fordel kan tage ved lære af Uber-chaufføreres sans for service og brugerinddragelse.
Foto: Mads Jensen, Ritzau Scanpix (arkiv)

Ønsket om 'tilfredse borgere' er hamrende uambitiøst

Hvis kommuner og regioner seriøst vil involvere borgerne, må serviceniveauet derop, hvor brugerne bliver begejstrede og loyale, skriver foredragsholder og ledelsesrådgiver Jonathan Løw.

Velkommen til kommunen.dk

Prøv kommunen.dk i 6 uger for 299 kr ekskl. moms

Allerede abonnent?
Log ind her:

Log ind på
Glemt kodeord?

Kommunikation

Organisation & ledelse

Undersøgelse


Kommentarer

Du skal enten være logget ind, eller tilknyttet en IP-aftale for at kunne kommentere.

Tilmeld dig kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik


Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57