Af Jonathan Løw
 | 
rådgiver og foredragsholder, Listen Louder
Ligesom taxa-branchen skal offentlige serviceudbydere forstå, at det ikke længere er nok at løse opgaver til borgernes tilfredshed, påpeger Jonathan Løw. Han mener, at begge parter med fordel kan tage ved lære af Uber-chaufføreres sans for service og brugerinddragelse.
Ligesom taxa-branchen skal offentlige serviceudbydere forstå, at det ikke længere er nok at løse opgaver til borgernes tilfredshed, påpeger Jonathan Løw. Han mener, at begge parter med fordel kan tage ved lære af Uber-chaufføreres sans for service og brugerinddragelse.
Foto: Mads Jensen, Ritzau Scanpix (arkiv)

Ønsket om 'tilfredse borgere' er hamrende uambitiøst

Hvis kommuner og regioner seriøst vil involvere borgerne, må serviceniveauet derop, hvor brugerne bliver begejstrede og loyale, skriver foredragsholder og ledelsesrådgiver Jonathan Løw.

Interesseret i et abonnement? – klik her

Log ind på Kommunen.dk
Glemt kodeord?

Kommunikation

Organisation & ledelse

Undersøgelse

Tilmeld dig Kommunen.dks nyhedsbrev

Cookie- og privatlivspolitik

Afmeld nyhedsbrevet

Pressenævnet
© Kommunen ApS 2017  |  CVR: 31 88 59 57